Måndag 25 Oktober 2010!

2010-10-25 @ 17:05:59
Hejsan!

I dag har dagen gått helt okej
Blev obb i dag och tåget klyddade så jag kom lite försent men det gjrode inget
Fick 5 gator och alla lägenheterna, bra att jag får det för det området är jag säker på :)

Väl på väg hem var jag trött, inte för att dagen var så jobbig utan pga sömnbrist
Fick iaf ett par långa byxor så jag inte fryser och måste ha 100 lager under shortsen,
plus att chefen beställde en ny tjcoktröja till mig för min förra försvann i sommras
Är trött på att ta med mina egna och inte ha en full uniform, känner mig så dum annars

Nu har jag iaf fått ner lite mat och ska försöka få i väg någon jobbansökan
Eller iaf leta upp jobb jag ska söka

Top Model och I Anneli i dag :D
Kram


© Jessica Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback