Lördag 30 Oktober 2010!

2010-10-30 @ 23:56:00
Vid tio steg vi upp efter många tryck på snooze
Det blev frukost och fixa till sig, mest för mig dock :P

Vid ett, efter en match Magic, så gick vi mot IKEA!
Det tog ett tag då vi bara visste åt vilket håll vi skulle men inte hur man gick dit
Men när vi skulle fråga någon för tredje gången så ser jag skylten och vi fylls av glädje!
Vi fick dock korsa en stor moterväg för att vi visste inte hur man kom över

När vi hade varit inne på IKEA så tog vi vars en korv och jag en delikatoboll innan vi begav oss till City Gross för att handla
Vi handlade dock inte allt för att vi skulle honna se Kalmar slott med!

Vi gick hem och sedan gick vi ner till slottet, gick lite i stan och sedan till Giraffen (ett område)
Där handlade vi det sista till Tacos middagen
När vi väl var hemma så blev det att jag fixad maten och Ingvar diskade undan
Efter den goda maten så fixade vi till våra pumpor och satte en platspåse i dom :)

När allt det var klart så tog vi på oss dräkterna och så gick vi ut på bus eller godis
Vi lyckades skrämma någon som såg på film i källaren :P

Sedan så efter att ha tagit hans kusiners hus så blev vi överbjudna till kvällsfika
Sedan blev det film och slappa en massa

Sägen sade hej vid halv tre
God natt







© Jessica Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback