Tisdag 9 November 2010!

2010-11-09 @ 22:00:00
Hejsan!

I dag vaknade man halv nio och snozade till fem i nio
Trodde jag skulle vara dötstrött men jag var pigg och vaken och redo att gå klockan tio
Hade inte ätiti fruksot så det fick jag ta med mig till Eslöv

Vid elva började jag bli fixad, hon klippte av halva mitt hår, färgade det, tvättade och klippte det
Jag fick se lite av klippningen och så fick jag se färgningen men inte mer efter det var tvättat
Sedan fick jag sitta vänd från speglen och allt som jag kunde spegla mig i (fick dock ha min mobil ^^)
Sedan kom Samuel och såg chockad ut men på det bra sättet

Sedan när vi alla var klara så gick jag, Samuel & Lollo till Pasta mannen och gick hem till Lollo & Jörgen
Där åt vi det och spelade magic, eller dom gjorde för dom testade sina infect lekar, suck >.<
Sedan kom Jörgen och då spelade vi monopol hur länge som helst, jag kom tvåa ^^
Jörgen vann och Lollo kom sist :P

Sedan fick jag åka hem och då blev det lite degande vid datorn och sedan sova

Kram :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback