Fredag-Lördag-Söndag 12-15 November 2010!

2010-11-14 @ 21:00:00
Fredag
Dagen bestod av att jag började jobba
Men innan jobbet blev det uttag av pengar, köpa frukost och packa inför helgen hos Samuel
När jag väl jobbat klart så, åkte jag till Eslöv
och väl hemma hos Samuel degade vi en massa
Vi var båda slut så det hände inte så mycket, vi såg lite på Narnija sedan sov vi <3



© Jessica Berggren

Lördag
I dag spelade vi en massa datorspel och sånt
Jag testade ett spel och det var skit kul, och när jag kommit "för långt" enligt Samuel så fick jag inte spela mer, då jag bara skulle "testa" spelet innan han gjorde det :P
Sedan så åkte vi ner till stan, gick runt lite och sedan mötte vi upp Viktor!
Sedan åt vi på Vikingen och sedan till Ica och handlade lite
Viktor fick ett 200 g marabou choklad av mig ^^
Sedan satt vi och nörda oss framför datorerna, käkade chips och spelade lite spel innan vi drog till B2 och Viktor åkte hem till sig
Jag tog en cider och vann över Lollo i dart ^^ Ren tur eller skills vem vet? :P
Ganska kul med dart faktiskt :D Men vet i fan om jag vill tävla i det :O
Sedan gick vi hem och sov för vi var så trötta

© Jessica Berggren

Söndag
Det blev en hel degande i dag med
DEGHELG!
Men vi gjorde iaf oss i ordning och sedan packade jag i hop mina saker
Sedan körde vi till Staffanstorp och firade Farsdag hos Samuels Mormor & Morfar
Sedan blev jag hemkörd och vi satt och degade här

© Jessica Berggren

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback