Onsdag 19 Maj 2010

2010-05-20 @ 22:26:01
I dag bar det av till spel som vanligt
Men det som är nytt år i år om man säger så är att det var varmt :D
Det var skönt och gå utan att frysa hjäl, istället kunde man ha lite tunnare kläder på sig

Väl nere på spel så var Kristina där en stund
Sedan blev det mat på BK, The Angus burgare <3

Efter det blev det lite Warhammer och Magic spelande
Fick ett till gratis paket, köpte 12 kort för 10 kr av Viktor och Samuel lade ut för en rosa Deck-box att ha alla mina kort i
Spelade en "lära-mig-spela" match mot Lollo
Först hjälpte Samuel mig och sedan Jörgen och Viktor vilket slutade i att jag vann :)

Vid nio blev jag och Samuel hämtade av hans mamma
Senare på kvällen så mös vi en del <3

Kram







© Jessica Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback