Sista lönen!

2010-03-25 @ 13:06:39
Ja, då var man hemma igen efter några ärenden
Var på Arbetsförmedlingen och hade CV-träff, det gav en del men det var inte som jag trodde
Men bra föreläsare och jag trodde inte jag skulle öppna munnen under hela tiden,
men  det tog ett tag innan det hände, är ju blyg innan jag kommit in i en sådan situation
Jag måste bara mjukna till lite först innan jag kan börja prata vid tillfällen som dessa

Fick bokat tid till synundersökning och köpt linsvätska
Blev även att ladda på busskortet så man kan ta sig någonstans :)

Hemma igen så sitter jag och ser på Vänner och tänker på livet
Funderar på att spela The Sims 3 och sedan kolla i mina kokböcker och se om man hittar något gott
Kanske inte låter som en höjdare, men ska nog bli intressant och se vad som finns där :)
Så vet man det tills när man ska laga till något speciellt

Nej, åter till Vänner <3
Hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback