Helg :D

2010-01-11 @ 03:06:13
Hejsan!

Jag mår inte alls bra så det får bli en "kort" sammanfattning :(

Fredag:
Samuel och jag vaknade vid tio och duschade
Sen vid tolv gick vi till Gunnesbo för att ta tåget till Malmö
Vi gick lite i Malmö och köpte Riskakor till frukost
Sen gick vi runt lite och tillslut hamnade vi på våran destination Shock
Det blev en slips och ett nitarmband för Samuel
Nitarmbandet gillade jag tydligen :D För jag ville inte ta av det när jag fick låna det :)
Jag handlade en kjol och stringtrosor på Gina Tricot :D
Sen så gick vi runt lite mer och vi hamnade på La Empanada och åt mat :D
Mysigt och fint :D
Sen så blev det att åka hem och vi satt lite vid datorn och mös i sängen
Vi råkade somna thihi ^^
Men vi valnade iaf och sen köpta vi lite gott till Let's Dance
Sen såg vi på vänner och sen så sov vi



Vandra i Malmö är skoj :P


Samuel i sitt nya nitarmband och slips :D

© Jessica Berggren

Lördag:
Vi vaknade vid ca tolv-ett och vi degade tills vi skulle i väg
Det blev att äta på Subway, eller ta med från Subway för mamma hade SOM VANLIGT INGEN MAT HEMMA :O
Men där mötte vi iaf Amalia och senare kom även Sophie med på bussen, som oxå skulle till Dalby
Väl hos Emma så lekte jag med Hugo och han rev mig XD Men han ville ha leksaken :D
Sen kom alla andra och vi såg på Braveheart och sen var bra
Hade dock velat ha text så jag fattade mer, men bra film iaf :D
Vid halv tolv skulle jag och Samuel hem för jag skulle jobba
Men när vi väl var i Lund och jag var på väg så ringde Anna och sa att jag inte behövde jobba
Vi kunde inte åka tillbaka så lite tidigare hade varit bra och veta det haha
Men jaja, fick iaf sova ut och Samuel och jag gick hem istället för att ta bussen
Vi gick och pratade, sen kom vi hem och spelade lite Spore och sen sov vi


Samuel Is Model :D


Bayer Aka Mass/Seriemördare XD

© Jessica Berggren

Söndag:

Vi vaknade runt ett och vi degade som vanligt
Vid fyra så gjorde vi lite mat som vi handlade och sen var okej att äta
Samuel är bra på att laga mat och exprementera
Sen såg vi klart på andra säsongen av vänner och Samuel åkte hem :(
Men iaf när jag mött av honom på stationen så åkte jag hem
Satt lite vid datorn och sen stack jag till Kami :D
Sen blev det hem och dega och sen sova <3

Ha det så bra <3
Emmica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback