Kalas för för mig & syrran! 20 år & 17 år <3

2010-02-03 @ 12:54:27
Nu har jag fått tummen loss och blogga om lördagen :)
Hela dagen började med att jag & Samuel åkte hem till Lund och vid fem började kalaset


Syrran fixade mitt hår
Plattade det och satte upp det i en enkel håruppsättning där bak


Syrran var lika fin :)


Smörgåstårta <3
Den till höger är med räkor
Den till vänster är med skinka
Min favvo var den med räkor <3


Mina och Pernillas presenter
De till vänster och där bak är mina
De till höger och där framme är Pernillas


Tårtan
Tvyärr fick jag inte en egen för det hade mamma inte råd med
Fan vad ledsen jag blev :(
Får försöka se om jag har råd med en tårta till min fest
För jag SKA ha en tårta ... får höra med Emmie om hur mycket deras tårtor kostar på VIPAN :)
Men god var den iaf


Jag & Syrran <3


Samuel gör till sig som vanligt <3
Haha, kolla på mig XD
Hur ser jag ut? :P


Samuel lär Hanna och dansa
"Han har iaf en massa entasuasm när han dansar
Men jag vet dock inte vilken takt han dansar i XD"
Sa min kusin/gudmor Sofi XD


Samuel aka uteliggare XD

© Jessica Berggren

Tack för ett underbart kalas allihopa :)
Kami och hennes kille Ch kom till festen en stund och sen hem till oss och pratade lite

Ha det bra, tack för ni orkade läsa och kolla på min blogg <3

Love You All <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback