20 månader <3

2010-02-22 @ 18:19:15
Hello bloggen!

Lite aktivitet här i helgen som ni märkt
Men jag har inte orkat blogga eller sitta vid datorn så mycket
Det har varit dels för Samuel gjort projektarbete och vi har hittat på andra saker som tagit tid

Men nu sitter jag här, Samuel har åkt hem och Lollo kommer snart hit
Planeringen för i dag var att städa men nu ska Lollo oxå sova över :D
Vi ska städa tillsammans och snacka allmänt skit, var ett tag sedan vi sågs :)

Men min helg har iaf varit bra :)
I fredags blev det jobb och sedan mys

Lördagen var den bästa dagen i helgen
Jag och Samuel firade 20 månader och det firade vi med min fördelsedagspresent
SUSHI :D



Senare på kvällen blev det melodifestivalen och lite gott och äta
Sen var det dags och dra till jobbet igen :(

© Jessica Berggren

Söndagen bjöd på en liten promenad, film och myspys

I dag blev det lite myspys här med

Men nog om detta nu ska jag hämta LOLLO :D <3
See ya folks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback