New Stuff!

2010-12-09 @ 19:34:00
I dag har varit en intressant dag :)
Arbetsintervjuv gick väl helt okej, jag hoppas jag får jobbet, får svar nästa vecka!
I så fall blir det jobb mellan 8-14 varje dag :D Sweet! Precis vad jag behöver, ett stadigt jobb!

Sedan letade jag efter en present till Ellen men hittade ingen så det får bli i morgon istället
Jag tänkte även jag skulle kolla efter vilken mobil jag skulle köpa senare när jag hade råd
Det slutade med att jag hade en ny telefon och ett nytt abonnemang efter detta jag har nu har gått ut :D

Sedan dog mobilen men jag lyckades hitta Patrik iaf när han gick av tåget :)
Vi tog en snabb fika på Espresso House och snackade massa skit
Önskar jag kunde umgås mer med honom men han var tvungen att träna så det gick inte tyvärr :(

Men väl hemma så fixade jag med min mobil och åt
Såg även på Lyxfällan och hade det mysigt :)
Ensam hemma då mamma var på julfest

Sedan blev det sova :D
Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback