Jobb och stress!

2010-12-20 @ 23:34:00
Min måndag har varit helt okej!
Lite jobbig med helt okej
Det var jobbigast på alla villorna men vid lägenheterna lättade det mycket
Hittade iaf min mobilstrumpa, som låg kvar efter helgen :P
När jag skulle gå hem så haffade Jimmi mig och fårgade om jag hade bråttom hem
Nej, sade jag då jag ej hade brått utan ville bara hem
Så där satt jag och sorterade julkort i ca två timmar! More cash!
Och så fick jag en julklapp där jag får bestämma en av nio olika saker
Jag tänkte lite på en ryggsäck, hörlurar eller ett spel
Och spelet vann då jag ej har så många bra spel hemma :)

Fick reda på att Oliver och jag skulle byta julklappar så den fick man fixa efter jobbet
Tar tåget till och från Triangeln nu mera, skit bra :D
Blev något snabbt då jag inte hade mycket tid för syrrans julklapp skulle fixas med
Väl hemma blev det mat och fix med syrrans julklapp

Ett varmt bad, top model final, sega vid datorn och sedan sovaaaaa!

God natt


© Jessica Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback