Måndag23 Augusti 2010.

2010-08-23 @ 21:29:41
Dagen har gått helt okej faktiskt :)
I dag började dagen med ångest men den släppte då jag fick veta vad jag skulle göra på jobbet
Det är en tuff vecka med massa IKEA, Biltema och viivilla, som jag skall dela ut

Men jag fick hjälpa till och sortera stora brev (klumpar) och hjälpa en annan tjej att kamma
Och sedan hoppade jag frukosten och körde direkt ut med reklamen
Den var så tjock att inte ens de ordinarie hade sett så tjock post, men jag fick ut den iaf
Sedan så kom jag tillbaka och kammade upp massor viivilla i ca tre timmar

Känner mig så duktig och stolt när jag inte sade nej till att hjälpa till och jobba extra

Efter jobbet blev det ljudbok, lite samtal och ladda busskortet igen
Störigt att man bara kan ladda det med minst 200 kr

Men nu har jag uaf ätit, duschat oc h suttit vid datorn
Nu är det tv och slappa som gäller

Kram


© Jessica Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback