Spelkväll...

2009-09-10 @ 22:11:42

Hejsan!

I dag har jag varit på spel med några kompisar & Samuel <3

Det var inte lika kul som det är på onsdagar, men det var inte supertråkigt.
Jag kom dit vid halv två och det visade sig att Samuel hade kommit dit tidigare.
Jag, Samuel, Jörgen och Simon gick runt lite och hamnade tillslut på ICA Malmborgs.
Jag köpte en drickyoghurt och Jörgen ett marabou choklad.
Men Samuel köpte delikatesser och Simon köpte det konstigaste.
Bearnaisesås sås och ost! Hur fan kan det smaka? HAHA

Jag, Samuel & Kikael åt på tai och snackade. Det var hur trevligt som helst.
Två killar som är underbara att umgås med <3

Men men, sen målade jag en av Samuels orcer lite och såg på Jeff Dunhum.
Älskar Peanut :D <3 Men den jag älskar mest är Samuel Nilsson <3<3
Vid nio åkte jag hem, åkte tåg i dag. Jag följde Samuel till hans tåg och så
hoppade jag på tåget till Gunnesbo och tänkte "Jag kommer snabbare hem".

Såg lite på tv, tog en korv och åt och satte mig vid daton när jag kom hem.
Ska nog packa lite så jag inte har allt i morgon. Ska till Samuel i helgen <3

Ha det så bra <3
Emmica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback