Namnsdag

2009-09-01 @ 22:56:54
Hej alla läsare!

I dag är det min älskade Samuels namnsdag!
Denna dagen började hur segt som helst och med lite panik efter nattens dröm
Men jag klev upp och åt äppelpaj från grannen till frukost

Det blev den del slöande och smsande tills jag fick ett ryck och inte pallade slöa mer
Jag åkte inlines med Jennifer som har världens mest sötaste prinsessinlines
Och Olivia som var hur busig som helst cyklade lite
Som två ungarna är hur underbara som helst

Jag lagade mat i dag och exprementerade lite (smittad av Samuel)
Och det blev jätte bra :)
Kyckliggryta i stekpanna ala Jessica ^^

Men sen blev det samtal med Samuel på kvällen och så tog jag det lungt

Ha det så bra <3
Emmica

Samuels namnsdag i dag
© Jessica Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback