Onsdag - Staffanstorp

2009-11-19 @ 19:42:53

Hejsan!

I dag har det hänt en del
Jag vaknade vid halv tio och halvsov till elva för jag skulle ändå inte äta frukost
Jag gick upp och duschade och satte mig vid datorn och såg på Riverside
Sen så snackade jag med Carlos och sa att syrran hade snott min frukost
Och då sa han att jag kunde komma upp och äta frukost med honom, vilket jag gjorde
Han hade dukat fram med te, mackor och pålägg, mycket trevligt och snällt av honom
Åt två mackor och drack en kopp te och småsnackade, både vid köksbordet och i soffan

Sen så tog jag bussen ner till stan och handlade det jag skulle till Kamis 19 års present
Sen så tog jag bussen till Staffanstorp och jag fick stå i tio minuter och vänta på Alex och Markus
Men dom var någon annanstans och det tog lite längre tid för dom att gå till där jag var :P

Men vi satt iaf och snackade lite och såg på Polar Expressen
Vi drack te och kaffe och käkade godis
Sen direkt efteråt så gick Alex och jobbade lite och jag och Markus gick till affären
Men innan det så gick ju två ut med Alex hund Dick :D Vilket namn haha XD
Sen när Alex kom tillbaka så gick vi ner till James grill och hämtade mat och såg på
Den otroliga vandringen 2 och efter det så blev det Ice Age 3 och Eklund kom på besök
Vi hade chips och egengjord god dippa
Efter det gick Eklund hem och vi såg på Good Luck Chuck

Men vid 20 minuter kvar av filmen var jag tvungen att gå hem
Jag och Alex stod och vänta i ca 20 minuter på bussen och jag trodde att jag skulle missa sista bussen hem
Men jag hann med den sista bussen hem och jag åkte gratis in till Lund för att han var försenad :D

Sen när jag kom hem så satt jag vid datorn och tog mig även en matta macka

Ha det så bra <3
Emmica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback