Helgen - sammanfattning

2009-11-15 @ 23:37:51

Hej!

Jag mår verkligen inte bra just nu så det blir en kort sammanfattning

Fredag:
Jag sov länge och Samuel kom hem till mig
Vi gosade en del och sen så efter en dusch så gjorde jag mig i ordning
Vi åkte ner till stan och åt på Primo Ciao Ciao och det var supergott
Efter det så tog vi och köpte godis och läsk och sen bar det av till Dalby och till Amalia
Vi såg på två filmer och käkade godis och sen gick vi ut och gick en runda i mörkret
Sen gick vi tillbaka och såg på en film till och käkade Emmas kaka som hon hade bakat
Sen tog jag och Samuel sista bussen hem och sen så sov vi gött tillsammans
och denna natten höll Samuel om mig extra mycket, vilket jag gillade <3

Lördag:
I dag så vaknade vi ganska sent för vi var trötta, typ vid tolv
Jag gick upp och satt lite vid datorn tills Samuel hade vaknat till
vi käkade nudlar till frukost och Samuel handlade sina i affären
Sen efter det tog vi det lite lugnt och sen så spelade vi Hjärnkoll och jag vann :D
Sen så gick vi ut lite efter att ha myst och han tröstat mig efter att ha bråkat med mamma
Vi tog och delade på en pizza så vi iaf fick något i oss och sen så såg vi på körslaget
Och Team Ola vann! :D Hell Yeah! :D <3<3
Sen så mös vi mer och såg på film (vänner) och tog det allmänt lugnt
Sen blev det sova för oss för vi skulle till Kävlinge klockan ett på söndag

Söndag:
Vid elva vaknade vi och vilade en kvart innan det blev duschen för oss båda
Vi gjorde oss i ordning, satt lite vid datorn och Samuel pluggade lite
Vid ett så var vi i Kävlinge och vid 13:20 hämtade Farfar oss på stationen
Vi åkte och handlade mat på Ica men fick åka hem utan dom
För att Farfar hade glömt pengarna hemma
Så han fick åka tillbaka och betala för dom och sen så åt vi varma mackor och drack läsk och mjölk till det
Mums :D Jag älskar min Farmor och farfar, dom är snälla dom <3
Sen, på min begäran/fårfrågan, så såg vi på massa bilder och Farfar fixade en massa med tv och dator
Mysigt med det och äta en massa kakor och godis
Jag fick 20 koronor av Farmor till frukost i morgon <3 Tack Farmor <3
Sen så åkte vi hem och såg lite på vänner, mös och Samuel pluggade lite
Sen vid lite över nio åkte Samuel hem och jag följde bara med ner till bussen då jag behövde spara pengar
Med tanke på hur allt är här hemma :'(
Sen satt jag en del vid datorn och försökte överleva :'(
Saknar Samuel som fan! Vill ha det bra :(

Ha det så bra <3
Emmica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback