Torsdag - Fika med Emma

2009-12-11 @ 00:01:15

Hejsan!

I dag började dagen riktigt trögt
Jag ställde klockan till 11:00 dagen innan

När jag väl vaknat, så ställde jag mobilen till 11:15 ---> 11:30 ---> 11:45 ---> 12:00 och sen gick jag upp haha XD

Sen så fixade jag mig och åkte ner till stan
I stan så mötte jag Emma inne på Espresso House, vi köpte vars en STOR chailatte och satte oss ner där nere
Mysigt och trevligt, och där satt vi och pratade om allt mellan himmel och jord i 2 ½ timme
Vi ville inte gå där i från för att det var så mysigt
Men vi gick iaf och kollade på lite klänningar på Pink & Purple och sen handlade jag nudlar och apelsinjuice,
hem till mig och Pernilla så vi två skulle kunna överleva tills i mon

Sen så åkte jag hem, kokade nudlar tillsammans med syrran
och sen så såg jag, hon och hennes kompis på Hanna Montana och lite annat på tv:n

Sen blev det dator i vardagsrummet och en dokumentär på TV3
som handlar om 16-åriga Brooke som ser ut som och har en mental förmåga som en 6 månader gammal baby
Mycket intressant, men mot slutet av det så fick jag gå in till Linda och se till så ungarna inte sov ensamma
då hon gick ner till affären, sen så pratade vi lite och jag gick in till mig när Samuel ringde
Sen pratade vi lite, hans pappa skulle ringa och sen pratade vi igen
Visade syrra mina Warhammer saker och sen såg jag lite på "Kniven mot strupen" på Tv3 Play innan jag skulle sova

Ha det så bra <3
Emmica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback