Tisdag - tokdag

2009-12-02 @ 12:53:00

Hejsan!

I dag så vaknade jag vid halv två, då jag somnat fem i morse :O
Jag halvsov i en halvtimme och gick sedan upp och åt frukost
Jag såg på Riverside och satt allmänt och degade
Det blev inget ICA för mig i dag så det får ske i mon istället

Vid fem så åkte jag ner till stan efter att pratat en kort stund med Samuel i telefon
Jag tog ut pengar och laddade på mitt busskort, gick till apoteket och tog sedan ut mina julklappspengar
När jag kom hem så blev det dagas för att äta och det blev rester från i går
Och så pratade jag lite med Samuel i telefon igen och satt lite vid datorn

Samuel bestämde sig för att komma hem till mig och jag väntade på honom
Under tiden så drack jag lite te och tog två mackor
Jag åkte ner till stan och mötte Samuel och sen när vi kom hem så drack vi te och såg klart på Andra Avenyn,
som jag inte hunnit se klart pga att annat har kommit mellan
Sen så såg vi lite på Fråga Olle och vi pratade en hel del <3

Jag fick sova med min älskling en natt till <3
Tack för det älskling <3

Ha det så bra <3
Emmica


Jag Älskar Dig Samuel Nilsson <3

© Jessica Berggren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback