Onsdag - Spelbonus och Johan Wester

2009-12-10 @ 00:29:11

Hejsan!

I dag var det en trög dag innan jag kom i väg
Upptäckte att två av mina sminksaker var borta, och trodde syrran hade tagit dom
Men bestämde mig för att köpa nya då jag inte hittade dom på hennes rum eller något sånt

Jag såg på Riverside och fixade mig
Jag åkte ner till stan efter att ha köpt frukost i affären
Jag gick H&M och köpte det jag skulle ha där, sen till Glasögonmagasinet och sen till Lagerhaus
Sist innan spel så blev det inom en bokhandel och köpa julklapp till Adam (Samuels bror)

Gick förbi Johan Wester (Kajan i Hipp Hipp), och sa hej till honom och han svarade hej tillbaka
Såg först att det verkligen var han när han hade tagit ner sin kebab
Och sen trodde han bakom att jag sa hej till honom, så han vände sig om, sa hej och såg glad ut hehe XD

Sen gick jag till spel och det var ingen där
Men jag stannade ändå, för pallade inte gå ut och gå igen
Jag satt och skrev upp alla färger som jag ville ha eller gillade på ett papper för att fördriva tiden lite till dom andra kom
Sen kom dom och det tog tid innan vi fick sitta där för att dom höll på med saker

Vi gick och drack gratis glögg, alla utom jag, och sen så bytte och Samuel julklappen till Adam
för den jag hade köpt skulle Adam hade hans pappa redan köpt XD
Men iaf sen gick tillbaka och spelade lite Zombie Fluxx
Sen fick jag min spelbonus på 750 spänn
Jag fick lägga till 3 kronor och köpte en färg till, istället för att ligga 32 kronor back :P

Sen så gick vi och åt, Jag, Samuel, Kikael och Elias på Lunda Kebab och sen gick vi tillbaka
och jag höll på med mina saker, och Samuel blev nästan mer ivrig än jag över mina saker hehe ^^
Samuel fick en svansdel och Hans ett huvud :) Ska leta bits av dom senare om jag behöver något längre fram hehe :P

Lade mig lite på Samuels ben och då började han måla på mig haha XD
Det torkade jag dock bort när jag kom hem, folk borde tyckt at jag var konstig för jag hade det på bussen haha XD

Sen mot slutet så fick vi alla värsta skrattattackerna och jag fick huvudet smällt i golvet av Hans
Inte med meningen att mitt huvud skulle åka i så hårt, men jag släppte efter och lade mig på golvet,
och Hans släppte inte efter så det resulterade i att mitt bakhuvud åkte snabbt ner i golvet hehe
Det känns nu kan jag säga XD Hoppas det inte gör det i morgon hehe :P

Sen vid 22:11 åkte Samuel, Elias, Hans, Jörgen och Viktor hem
Och vid 22:13 tog jag bussen hem

Nu sitter man här, chattar, tänker och har ont i huvudet
Tack Hans, du ska få en kram för detta, haha :P
Nej, det var inte meningen att detta skulle hända så :P Får skylla mig lite själv då jag började retas med honom :P

Jag tänkte packa in Emmas och Adams julklappar
För ska byta med Emma i mon, så iaf hennes måste vara inslagen :)

Ha det så bra <3
Emmica


Carnifex


Lim & Sprayfärg


Färger

© Jessica Berggren


Kommentarer

Postat av: Spelbonus

Fin blogg gumman.

2010-11-18 @ 14:36:46
URL: http://www.spelbonusar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback