Helgen - sammanfattning ^^

2009-12-07 @ 00:26:52

Hejsan!

Det blir en kort sammanfattning i dag (per dag), är trött och deppig som alla andra söndagar

Fredag:
Samuel kom till mig tidigare än vad jag trodde
Vi låg och mös och pratade
Vi spelade även Zombie Fluxx, kul men avancerat spel (iaf för mina språk och spelkunskaper XD)
Sen så drog jag till jobbet och det flöt på, 4 ½ timme och det bästa var att jag kunde ta bussen
Och sen tog jag hem en Big Tasty Bacon, en pommes och en Fanta Exotic
Skönt och komma hem till Samuel, ensamma i lägenheten och att få sätta tänderna i hamburgaren
Sen så mös vi och tog en dusch
Sen blev det sova

Lördag:
Det blev upp vid tio och vid tolv så fick vi mot Nova Lund
Dags och handla julklappar, men innan dess så gick vi till affären och handlade något och äta till frukost
Vi gick runt på Nova en stund och sen så "bjöd" Samuel mig på McDonalds
Med "bjöd" menar jag att han betalade min mat istället för att ge mig resten av sin pengaskuld :P
Skönt för båda ju, han slipper vara skyldig och jag slipper känna att jag inte har dom :P
Sen så gick vi runt lite till och sen gick vi hem, då blev det mat och sen film
Vi såg på Flickan Som lekte Med Elden och sen umgicks vi lite med lite folk
Och Samuel satt där och jag cyklade till jobbet
Att cykla i dag var ett helvete, men väl där så var det skit kul, och jag fick en rast på 15 min
som spenderades med en Cheeseburgare framför Facebook :P
Och stämplade in 10 min innan :P hehe :P
Bra flyt och en kram fick man och en man frågade om han fick mitt nummer hahahahahahaha XD
Sen blev det hem och det var ett helvete att cykla hem med, 10 min övertid dessutom men nice ändå :P
Sen sov man gott bredvid Samuel

Söndag:
I dag vaknade vi runt ett och jag log och degade i en timme ca, då Samuel satt och gjorde sitt projektarbete
Sen så gick vi upp och gick till affären och det blev en drick yoghurt för mig i dag med :P
Sen så gick vi en runda och pratade lite och tog det allmänt lugnt
Sen så satte vi oss hemma i köket och satt vid datorn där och fixade
Vi satt och kollade upp olika färgscheman till min Carnifex, snart är den min min MIIIIN! ^__^
Sen så duschade vi och tog det lugnt, satt och pratade lite på balkongen
Efter det så åkte vi ner och Samuel åkte hem
Sen åkte jag hem med min buss och det blev datorn
Facebook, blogg, bdb, msn och musik
Även kolla olika färgscheman till min Carnifex och fixade lite med bilder <3

Ha det så bra <3
Emmica


Du är ljuset i mitt liv <3

© Jessica Berggren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback