Ellen 18 år - FEST!

2009-12-12 @ 20:42:19

Hejsan!

I dag vaknade jag vid 10:50 fast jag skulle upp 10:00
Men det var för att jag inte hade vaknat när klockan ringde och mamma visste inte när jag skulle gå upp
Jag packade det sista och klädde på mig, sen så klädde jag granen innan jag gick
Mamma hade satt i hop granen och på med ljusen för att jag hatar att bråka med ljusgransbelysningen XD
Det gjorde jag förra året och vilken damp jag fick på dom asså, och så skulle jag i väg till Samuel även då XD

Vid tolv så åkte jag till Samuel och tåget var 8 min försenat och jag trodde att jag skulle missa bussen från Eslöv
Men det gjorde jag inte, hann precis med den som gick till Sallerup med andan i halsen + slem, USSH! >.<
Men väl hemma hos Samuel så mös jag lite med honom, duschade och fixade till mig

Vid fyra så åkte vi ner till stationen och tig tåget mot Malmö
I Malmö så mötte vi Bob som hade åkt med samma tåg som oss, men hoppat på i Lund
Sen åkte vi med ett annat tåg till Skurup och sen en buss till Skivarp

Väl i Skivarp blev vi vägledda av Ellen via telefon till hennes hus
Väl inne på festen blev det lite mingel med välkomstdrink och väntan på de andra personerna som inte hade kommit än

Alla hade kommit, och presenterna var öppnade så efter det var det dags och börja äta TACOS!
Jag åt tre taco tubs och ett tortilla bröd XD Gabbe bara du ska inte ha mer innan jag tog min sista taco tub haha XD
Jag bara jo, hehe XD

Sen så blev det lite spel och lekar, bland annat sanning och konka
Och det blev en massa massa flum och skit
Ölspelet spelade vi bland annat och det var kul :)
Gillade kamerorna som Emma och Ellen har i sin skola, vi fick halv dåliga och inte dåliga kameror på våran skola :O
Var orättvist! ORÄTTVIST SÄGER JAG BARA! :P

Men iaf vid halv ett åkte vi hem och vi blev körda till Skurup av Ellens mamma
Trevlig kvinna det, mycket trevlig, fast jag bara pratade med henne lite
Vi åkte till Malmö, sen till Lund istället för att vänta en timme i Malmö så tog vi ett tidigare tåg
och tänkte vänta i Lund istället på bussen
Men det visade sig att Bobs föräldrar hämtade oss och vi blev körda hem till Eslöv :D

När vi väl hade kommit hem så satt Samuel och spelade lite datorspel
Jag satt och kolla lite på min Carnifex och så
Sen så blev det dags och sova

Ha det så bra <3
Emmica


Jag & Samuel på tåget till Malmö <3


Söta underbara Ellen! <3


Kim Tha Man! <3


Bob & Emma! <3


Gabbe Tha Danceman! <3


Petra & Kim <3

© Jessica Berggren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback