Torsdag 5 Maj 2011!

2011-05-05 @ 15:14:03
Gråta mer eller sluta? Jag vet inte
Jag vet att det inte är bra och deppa i hop över en sådan här sak men det är sjukt störigt
Man skulle ha 52 rätt på provet till Am körkort, tror du inte jag får 50? JO, DET FÅR JAG :O
Men menm fick ett nytt prov till om en vecka så behöver inte vänta länge
Dock måste jag betala ny avgift men jag skall fan inte ge mig när det kommer till detta
Jag skall fan klara det, det var ändå bara två frågor fel så det var ju inte så att jag hade två rätt och 50 fel
Blir lätt nervös och stressad så får väl se till och ta det extra lungt nästa gång och tänka att jag klarar det
Om inte annars så är det bara och försöka igen och igen och igen, men så kass kan jag ju inte vara
Fick ju ändå 50 av 70 :P

Men men, nu får jag se till och sortera lite papper och annat skit så det blir gjort och sedan sova en timme :/
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback