Helvetes torsdag...

2009-09-24 @ 21:07:06
Hejsan!

Denna dagen har varit skit! Rent ut sagt skit!
Jag vaknade och ville verkligen inte gå upp, verkligen inte
Helvetes torsdag!
Jag har varit deppig pga något som hände i går
Privat sak

Jag ville bara ligga kvar i min säg och vänta tills det blev fredag, och höra att Samuel ringer på dörren
Men det är ju ett antal timmar tills dess, tyvärr :(
Jag fick iaf gå upp och ta bussen till morfars gamla lägenhet
Det visade sig att mitt busskort hade för lite pengar och busschaffören var otrevligt som fan!
Jävla sur idiot var han
Sen så upptäckte jag när jag skulle betala kontant att min 100 lapp var borta
Som alltid :O Jag kan inte ha ett öre utan att det försvinner
Men vi städade lite där och vi kom hem vid 20:00 tiden
Att vi kom hem så sent tog på mitt humör
Jag fick en ljusstake som jag ska sätta ett stort runt ljus på
Och sen delade jag och Pernilla på en någon svart tejprulle som man kan skriva på

Nu är jag hemma och jag tänkte ta mig en dusch
Sen tänkte jag se om jag kan ta något och äta, är lite små hungrig

Som jag sa, helvetes torsdag!

Ha det så bra <3
Emmica


Jag Älskar Dig <3

© Jessica Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback