Tisdag - ungdomsmottagningen & apoteket

2009-11-11 @ 13:19:15

Hejsan!

I dag har det inte hänt så mycket, en ganska lugn dag med andra ord
Jag vaknade vid elva och vilade i en kvart innan jag gick upp
Jag gick och kollade om det fanns något och äta men inget som jag var sugen på direkt
Jag satte mig vid datorn och degade tills det var nästan dags och gå till bussen
Tog och klädde på mig och satte i linserna, gick ner till affären och köpte en drick yoghurt, mums :)
Alltid bra och dricka om man vill ha frukost, men inte är hungrig och det går snabbt och man kan äta det på vägen till något

Sen så gick jag till ungdomsmottagningen och han sa vad jag trodde han skulle säga
Sen drog jag till apoteket och på vägen till bussen sa jag hej till Yessie då jag gick förbi jobbet
Sen så åkte jag hem och satte mig vid datorn och sen lade jag mig i sängen och lyssnade på lite ljudbok :D
Sen så loggade Samuel in på msn men på hans mammas dator för att hans hade gått sönder
Han ska köpa en ny på torsdag med sin pappa

Jag ringde till honom och vi pratade lite, han lurade mig med ”Aschmeds kebab” då jag testade om jag kunde numret
Det kunde jag men när han svarade så trodde jag att jag hade ringt fel, klickade och skrattade
Jag låg ner och skrattade på golvet då jag upptäckte att jag blivigt lurad haha XD
Brukar aldrig gå på det liksom XD
Sen pratade vi lite och jag gick ner till affären och handlade mat för mamma har ingen SOM VANLIGT!!!!!
Det blev en ICAs pizza som var 12 kronor billigare om man hade kort som jag hade
Sen blev det mat och Andra Avenyn :D

Efter det blev House och mer dator
Såg en hel del på vänner och snackade med Samuel <3

Ha det så bra <3
Emmica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback