Onsdag 4 Juli 2010!

2010-08-04 @ 20:02:16
I dag har det varit en bra dag faktiskt :)
Det dåliga som hänt under dagen har jag sprakat bort och hittat på lösningar för

Var seg på jobbet men all post gick snabbt och få upp och bunta i hop
Efter frukosten blev det att köra ut allt och jag fick vänta
på de två första buntarna i tio min, men hade ej brått så
Jag lyssnade lite på musik vilket gjorde att jag cyklade fortare

Väl tillbaka lite efter halv två så fick jag reda på var alla lokaltidningar var
ALLA skulle ha så jag fick snällt och vänligt stå och kamma upp tidningar till ALLA!
Men men, det löser sig i morgon ... en dag i taget

Men det som jag blev mest glad över var att nu, nu har vi mat hemma
och JAG har betalt det
Fatta att det vi åt i dag och det som finns i kyl och frys är det jag handlat in till oss
FAN VAD JAG ÄR STOLT ÖVER MIG SJÄLV!

Känns så jävla bra
Nu ska jag se lite på tv och sedan kommer någon och hälsar på
Sedan blir det städa och duscha

Kram







© Jessica Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback