Midsommar 2012 <3

2012-06-22 @ 23:25:00
Hej alla läsare!
Denna midsommar blev den lugnaste jag någonsin haft, men även en av de skönaste
Hade inte mått så bra i veckan så att bara sitta att äta lite mat och jordgubbar med min pojkvän var precis vad jag behövde
Jag fixade maten och när Samuel kom hem från jobbet så jag kände mig som en redig hemmafru när han kom in i köket då jag sprang runt och fixade och donade med mat och dukning
Men vad gör man ingte för sin pojke när han jobbat hela veckan? ;)
 

Maten bestod av ägg, gräddfil med dill, potatis, prinskorv, sill, lax, hovmästarsås, gräslök, jordgubbar & grädde <3
 
Såhär gott såg det ut när allt var tillagat
 

Klart man skall ha en midommarstång på bordet!
 
Jordgubbar! Underbart gott <3
 
Kvällen avslutades med lite mys och Game Of Thrones!
Bättre än så kan det inte bli!
 
Glad midsommar på er alla sötnosar <3

Alla bilder: © Jessica Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback