TORSDAG 1 SPEPTEMBER! - BILDBOMB!

2011-09-01 @ 21:42:56
Hej bloggen!

Blir "kort" inlägg i dag

Tisdag
Jobb i dag på 29an :)
Gick fort pga lite post och ingen reklam

Blev 171an i dag då

Har ni fest eller?

Tidig frukost/lunch

Dagens runda

Gilla

Ogilla

Fina blommor

Alltid lika trevligt
© Jessica Berggren

Onsdag
I dag blev det jobb igen och på 29an denna gången med :)
Allt gick bra och ovanligt snabbt, var klar vid tre med all utdelning pga ingen lokaltidning och lite post tror jag
Men sedan blev det att gå till spel, sedan gick jag och Samuel till Gamestop och han förhandsbokade spel
Efter det åt jag, Samuel, Sabina & Erik på Viggos för att gå till spel!
Där tillbringade man dom sista timmarna innan man åkte hem och sov

Vad finns det och veta om den som man inte redan vet?

Blomma <3

Ser inte klok ut

Hello 80 tal
© Jessica Berggren

Torsdag
Trodde detta skulle bli min lediga dag! Men icke så nicke! Blev inringd och var på jobbet 08:00
Skulle först bara hjälpa till med reklam sedan blev det hela 35an men allt gick bra
Lite post och tunn reklam :)

Sedan blev det och åka till Lund och fixa lite alkohol tills på lördag
Nu sitter jag hemma och degar. Snart blir det en dusch och sova!!!!!
Har inte läst alla Harry Potter böckerna så funderar på att börja läsa lite på trean :)

Kram och god natt :)

Trött?

Första villa lasset!

Andra villa lasset!

Lägenhets lasset!

Akohol tills lördag - dock ej dessa

WTF?
© Jessica Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback