TISDAG 13 SEPTEMBER 2011! - STAFFANSTORP!

2011-09-14 @ 00:39:53
Hej bloggen!
Ja, ni läste rätt! Staffanstorp :P
I dag hade jag inte mycket och göra så jag satt mest och degade
Vid halv två kom jag på att jag skulle till AF då dom ändrat tid och dag på Öppethus -.-'
Men körde iaf dit och sedan till Staffanstorp och träffade Hannah
Hade kollat ut vart jag skulle köra och hittade dit
Men väl "inne" i Staffanstorp så körde jag vänster en väg för tidigt och körde RUNT skiten haha -.-'
Men hittade tillslut och störde mig något så kopiöst på att jag yrade runt i ca 20 min

Men vi var hemma hos hemme i tio min innan vi körde till City Gross då vi skulle ha filmkväll
Hon körde min moped då hon var tungre än mig och jag kunde inte vägen
Men hon körde bra och jag kände mig trygg med henne :)
Efter vi handlat godis körde vi till McDonalds och käkade

Väl hemma såg vi på Mean Girls och sedan Harry Potter & Fenixordern
Innan jag skulle hem bytte vi massa låtar melllan mobilerna

Nu är jag hemma och degar för det mesta
Blir säng snart då jag är trött
Hoppar läsningen i dag, kan läsa i morgon efter jag sökt de tre jobb jag tog i dag på AF

God natt och sov gott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback