Warhammer, hemmagjord pizza och minecraft <3

2011-05-07 @ 23:41:35
Rubriken sammanfattar min lördag med få ord :)
Efter att Samuel åkt till spel sov jag två timmar till
Sedan vid tolv kom Erik och vi började nästan direkt med Warhammer
Vi satt där i någon timme innan vi åkte i väg till Willys
Vi handlade saker till hemmagjort pizza,
då vi ville använda pizzabottnen som vi köpte för 100 år sedan känns det som ;)

Sedan blev det god pizza och lite "Bäst Of Dag-Otto"
Kvällen fortsatte med lite mer Warhammer och sedan spelade jag lite Minecraft
Han och jag hjälptes åt lite
Jag hade brist på vad jag skulle göra så han frågade om han fick göra ett chaos tempel ;)
Jag sade nja, det är min värld så jag vill göra det och det är det jag skall göra :P

Men men, vi såg även på "Kvällen Är Din" och man blev tårögd så fint det var
Iaf på slutet <3

Nu har han åkt hem och jag sitter och väntar på Samuel som bosatt sig på spel känns det som ;)
Men men, hoppas han haft kul iaf
Här kommer lite bilder <3



© Jessica Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback