Tisdag 24 Maj 2011!

2011-05-24 @ 22:28:47
Tja!

Kort inlägg i dag
Var på Aleris och denna gången fick jag 45 min och inte 5 min med Psykologen
Efter det körde jag till träningen men hade glömt byxorna så fick träna i jeans -.-'
Men orkade inte mycket så det kvittade

Efter det så körde jag hem och lämnade och hämtade saker och körde till Kävlinge
Fick god mat (som vanligt) hos Farmor & Farfar
och fick (som vanligt igen) godis + cola :D
Vi tittade lite på film, bilder och snackade ekonomi och flytta hemifrån
Tog även en liten tripp till kusinerna

Väl klar i Kävlinge handlade jag lite på ICA och körde sedan hem och lagade mat
Sedan dess har jag bara sett på HIMYM och House <3

Nu blir det Kniven Mot Strupen :)

Mitt hår börjar bli långt nu :D

Första 10 milen <3

Värst vad man var poppis i dag då :P

© Jessica Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback