Måndag 30 Maj 2011!

2011-05-30 @ 21:08:23
Hej bloggen!

I dag har varit en intressant dag med andra ord
Jag hade bestämt mig för att träffa Simon i dag som jag träffade på festen i fredags
Men halv tio fick jag ett sms om att Jesper på mitt jobb frågar om jag är på väg
Jag hade inte fått reda på jobb i denna veckan mer än på fredag då det blir heldag
Men jag kunde ju jobba iaf så jag åkte till jobbet och det blev nästan 4 timmars jobb :) Alltid något :D

Sedan bytte jag om och mötte upp Simon på Entré och vi gick runt lite och snackade
Efter det gick vi till en affär som han skulle köpa en ram till

När han var klar blev det dags och dra hem för oss båda
Jag åkte hem och åt och målade klart en Warhammer gubbe och kollade på tv
Nu skall jag försöka börja på, och förhoppningsvis på klart en gubbe till :)

Ha det gött ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback