Måndag 23 Maj 2011!

2011-05-23 @ 18:25:03
Hej igen!

Nu sitter man här hemma efter en lång dag på jobbet!
Massor av tung reklam och höga hus och konstiga vägar mellan dom husen och hus man glömde
Massor av lägenheter med andra ord :O

Men jag klarade det och sju timmar jobb blev det iaf :)
På väg hem skulle jag handla lite på ICA Malmborgs och vem haffar inte mig på övergångsstället om inte BOEL ^^ <3
Jag blev så glad över och se henne och har aldrig sett, eller iaf på ett bra tag, någon som blivit så glad över att se mig
Skit roligt och träffa henne ^^

Och så har registreringsbevisen till min moped kommit
Nu är det bara bilden som skall tas till körkortet så är allt klart
Allt som skall vara i Mopedmappen ligger där nu vad jag vet iaf ;)

Ha det gött

Tungt? Nädå :P

Alltis lika välkomnande med sånt här ^^

Tackar tackar ^^
Och här har du all reklam! Mohaha! :P


© Jessica Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback