Lördag 28 Maj 2011!

2011-05-28 @ 16:10:20
Hej!

I dag var det meningen att jag och Samuel skulle till Eslöv marknad men det blev inte så då han skulle jobba
Men men, vet ju hur det är och vara arbetslös och timanställd, man tar allt jobb man kan få! Så förstår honom
Men åndå störigt att det var just i dag

Men men sitter häriaf och tänker på festen i går
Vi blev bjudna på fest till Kristinas gamla kursare som skulle flytta och hade en fest
Mycket trevligt och man knöt en ny kontakt :) Mycket trelvigt

Syrran och jag var i stan och på Nova Lund i går innan vi åkte hem till mig och mamma och åt
Vi gav mamma de två sista filmerna av millenium trologin i morsdagspresent och såg Flickan Som Lekte Mem Elden

I torsdags blev det jobb och handlande av mat vilkiet behövdes
En bra dag med andra ord, både i går och i torsdags

Nu skall jag kolla runt lite på internet och sedan så skall man väl möta upp Samuel eller något och åka till Eslöv
Ha det så bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback