Körskola & Spel <3

2011-05-02 @ 22:01:42
Jag är stolt över mig själv i dag
Mycket stolt!!!!!

Jag körde på landsväg i dag med mopeden som jag skulle gjort i torsdags egetnligen
Men det gick jättebra och jag fick beröm
Lite läskigt med så stora ytor men mer läskigt i stan som är mer tät
Mysigt och kunna slappna av lite och njuta av naturen när man kör på landsväg ^^
Fick beviset att jag klarat av det så det var bra och Samuel fick tillbaka sin hjälm som jag lånat

Efter det gick jag på spel och satt och läste det sista i boken
Och sedan fick jag köpa lite kakor och energidryck då jag inte hade drukigt något
Och behövde lite socker så jag kunde vakna till ;)
Köpte även en Trocadero till Samuel som målade om toaletten på spel
Han är så himla duktig! Go Samuel ;)

Sedan fick jag målat en gubbe klart och en annan :)
Så nu har jag en grupp klar och fick 200 kr för dom i dag då Erik och Sabina kom förbi
Vi åt på Subway och snackade lite och hade kul innan dom körde hem mig
Sabina gav mig en kram och blev förvånad och glad då hon klev ut ur bilden för att göra det
Gulligt ^^ Och Erik hängde på och det blev man med glad för :D

Så nu sitter jag här och kollar på missade program på TV3 Play
Har sett Projekt Runway och har Kniven Mot Strupen och Lyxfällan kvar :)


© Jessica Berggren

Kommentarer

Postat av: Jessica

Hej,

Jag har ett erbjudande angående marknadsföring på din blogg.



Kontakta mig om du är intresserad.



Bästa Hälsningar,

Jessica

2011-05-04 @ 16:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback