Fredag 20 Maj 2011!

2011-05-20 @ 21:31:18
Hej bloggen!

I går hämtade jag min kära moped! Den är såååå fin så och mysig och köra
Allt har gått så fort men ändå längsamt med min moped, men jag klarade körkortet och mopeden är hemma
Eller ja just nu är den i Kungshult där jag är

Åkte till Samuels pappa i dag med den, första lång turen för mig ^^
Jag körde ner till stan och köpte present till Samuels pappa som fyller år i morgon och det skall firas med kalas
När jag var klar där så var det bara att köra, försa steget var att köra ut ur Lund och det gjorde jag via Norra Fäladen och Annehem
Sedan blev det förbi Stångby och mot Örtofta
Väl i Örtofta så passerade jag sockerbruket och kom tillslut till Eslöv
Kom in i Eslöv där Samuels mamma bor så det är ju perfekt när jag skall till henne
Men nu skulle jag till hans pappa och det var bara att fortsätta genom Eslöv och mot Hörby
Mysig landsväg och bra vägren, så man kunde filosofera lite OCH hålla koll på trafiken :)

Det tog ca en timme allt som allt :) Ganska skönt och köra lite och vara oberoende av kollektivtrafiken

Det blev tv och mat och sedan kom Samuel hem
Fick en lite godis påse av honom med Ferrari-bilar, Stora gele-hjärtan och små sockrade gelehjärtan ^^
Han är för underbar <3 Vi firar för övrigt 8 år och 11 månader i dag <3<3<3<3

Nu skall jag ta och kolla Facebook lite sedan skall Adam (hans bror) ha datorn :)
See ya <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback