Bra dag med andra ord!

2011-05-17 @ 20:32:28
I dag har det med varit en bra dag ... iaf till slut
Jag vaknade kvart över sex och ville verkligen inte gå upp men skulle ju på arbetsinterljuv och det är viktigt
Men det var inte den jag oroade mig för utan det var det att jag kanske skulle jobba och vädret sög
Men iaf så tog jag jobbet och då oroade jag mig för att jag inte skulle hinna ringa till de tre föräkringbolagen
Men jag kunde göra det på arbetstid då vi var flera som hjälptes åt och efter jobbet blev den försäkrad :)
Blev en ny tunda som tog någon timme men sen kammade vi en del med så kom inte ut förens halv ett
Iaf sex timmars jobb och väl hemma blev det en välförtjänt dusch och sedan kom en kille som mamma känner
Vi käkade mat och jag lärde honom baka kladdkaka som vi åt sen, och han fick betyget MVG +++ ;)

Nu sitter jag här och degar tills House börjar och sedan blir det Kniven Mot Strupen på TV4 Play
Dags och spela lite minecraft ;)

Mopeden försökrad och den kommer hem på TORSDAG :D Eller ja, vi får hämta den but still ... comming home :D
See ya <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback