Tisdag 8 Mars 2011!

2011-03-08 @ 13:08:33
Hejsan alla trötta eller pigga människor som läser detta!

Här sitter jag med frukot i magen och nyborstade tänder och känner mig stolt
Jag har skrivit tre personliga brev så nu skall dom bara i väg, att skicka i väg det är inte det svårasta för min del utan det är breven och dom är klara nu så, wiie! Visst är jag duktig? :D Säg jag är duktig :D

Håller jag bara på i denna takten så kommer det hända saker
Jag har sagt till mig själv att jag minst SKALL söka de jobb jag hämtar på Öppet Hus på AF varje onsdag och det har jag gjort nu iaf ... iaf tre av dom :D
Wiiee, så duktig jag är!
Och i går blev det städat rummet :) Gud vad jag är bra ... och våren är på väg! Gud vad bra det går :D
Lite ljus i den gråa och trista! :)

Nu skall jag fixa lite på Facebook och skicka i väg jobben :)
Sedan kommer bilder upp från lördag <3 Jag LOVAR ^^

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback