Tisdag 1 Mars 2011!

2011-03-01 @ 16:46:48
Jag kan inte fatta att det är Mars månad redan!
Det känns som det är Januari än eller något, det är för kallt för att vara Mars!
Men vem vet det kanske blir varmare snart, vi får väl hoppas på det, annars blir jag galen :O

Jag har fått en hel del saker uträtt i dag, mer än vad jag trodde faktskt :)
Jag lämnade provet till Vårdcentralen i tid så det skall analyseras och hållas på och tas prover på
Sedan gjorde jag mig i ordning och begav mig ner till stan för att snacka lite med Boel
Vi brukar prata på onsdagar vanligtvis men nu kunde hon inte i morgon så det fick bli i dag istället

Väl klar där gick jag till Försäkringskassan och lämnade in ett papper som skulle in i dag :)
Väl klar där skulle jag ta en lätt burgare på Donkan men innan det fixade jag en synundersökning till mina linser då jag ändå genade där för att komma till Donkan
Så jag fick en tills i morgon innan jag skall till Arbetsförmedlingen och det ligger inte så långt från varandra så det är ju det bästa med att det blev i morgon

Handlade lite på Coop efteråt och sedan åkte jag hem och här sitter jag nu
Mamma skall på årsmöte med facket så mat får man fixa själv, och till mat blir det min pasta rätt som jag säger :)

Ha det så gött! Nu skall jag spela lite Minecraft och sedan glo lite på tv
Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback