Onsdag 16 Mars 2011!

2011-03-16 @ 10:48:43
God morgon allihopa!

Jag kan inte fatta att halva Mars gått redan, snart är det Valborg och April!
Men det är nog för att vädret är som vinter än fast det är vår :O

Just nu sitter jag och tvingar i mig frukost fast jag inte är sugen på att äta något
Men jag måste ju annars mår jag bara mer illa för jag inte gör det :(

I dag skall jag snabbt till AF, skriva på papper, leta jobb och lämna in pappret
Sedan blir det att dra till spel för att sedan gå till Boel och prata
Och som vanligt blir det mer spel efter det ^^

Jag och Samuel har varit i hop i 1000 dagar och då ville han fira det med att äta Kimamat <3
Han är för gullig han ^^ Älskar honom <3

Nä, nu får jag skynda mig, kram <3
Ses i kväll :)


För 1000 dagar sedan <3
© Jessica Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback