Tisdag 28 Juni 2011!

2011-06-28 @ 18:09:03
Hej bloggen!

Long time no see!
Jag har väl helt enkelt inte haft lust och blogga om vad ajg gör om dagarna men skall försöka denna veckan iaf :)

Gårdagen bestod av att jag åkte ner och tränade själv då Kristina var på föreläsning
Det var skönt och jag fick ut lite av alla problem som finns

Sedan drog jag ner till spel men Samuel fanns inte där
Jag fick målat två gubbar iaf och sedan bar det hem för att käka och bara ta det allmänt lugnt

Dagen i dag har bestått av samma sak, men dock ej träning
Utan har fått två gubbar målade till och nu är jag hemma efter att ha varit på spel
Mätt och belåten borde jag egentligen städa rummet men jag orkar verkligen inte det nu

Datooooorn lockar mer :) Kanske går ut sen då mamma skall det
Alltid kul och vara ute i solen :)

Ciaoooo! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback