Fredag 3 Juni 2011!

2011-06-03 @ 23:12:06
Först och främst vill jag gratta Jessica! SOm blir 40 år i dag <3
Och ha det så kul i Turkiet nu med hela familjen!

I dag blev det jobb som vanligt och det gick sådär
Gick bra och dela ut men körde "vilse" och yrade runt på villorna
Fick ingen tagg till lägenheterna så fick ta dom som är på slutet med kod först
Sedan köra tillbaka, hämta taggen och dela ut hälften av dom lägenheterna :)

Sedan väl klar skulle jag möta upp Simon och när jag sitter och käkar så ställer han in :(
Men han hade glömt han var upptagen då, så jag förstod honom

Så det var bara att åka hem och äta våfflor med grannen!

Här kommer lite bilder från jubbet

Dagens frukost 11:45

Sånt blir man glad av som brevbärare <3

Kärlek var det här

Älskar postboxar - man slipper gå i trappor <3

Läskig unge :O

Ja, jag skall rädda lappen om det brinner :P

På väg till stan sedan Lund :)
© Jessica Berggren

Kommentarer

Postat av: Lisa - Smilinggirls!ッ

Fina bilder :)

2011-06-15 @ 15:45:36
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback