Torsdag 7 Juli 2011!

2011-07-07 @ 23:32:59

Hej bloggen!

Som sagt, long time … no see!

I dag tänkte jag uppdatera lite om hur dagen gått :)
Lite shopping och målande har skett vilket är bra

Fick fem gubbar målat i dag och en hel del washat
Vid fyra åkte jag in till Malmö och kollade på jobbet på Triangeln, McDonalds, skall dit i morgon igen och lämna CV
Sedan gick jag och handlade lite för mitt presentkort på New Yorker
Utbudet denna gången var ganska begränsat för mitt klädbehöv men det blev en t-shirt och en ”partyväska” då jag skall ut i morgon

Hjälpte Samuel lite sedan på hans jobb och fick min 3 års present, en webcam som jag  velat ha sedan jag fick min dator :)
När jag väl kom hem så blev det sitta ute lite, käka mat och glo på dumburken

Lagom seg men sängen skulle renbäddas, så det var lika bra och göra klart det med ;)

Shorts som jag köpte i går - Gina Tricot  249:- 99:-

Väska - New Yorker - REA + presentkort 89:-

T-shirt - New Yorker - REA + presentkort 49:-

Webcam - 3 års present <3 Tack Samuel <3<3<3<3

© Jessica Berggren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback