Måndag 17 Januari 2011!

2011-01-17 @ 21:24:51
Hej Bloggen!

Det får bli inlägg utan bilder ett tag nu men jag hoppas ni överlever va?
Min dag har varit båda bra och rörig!

Jag var hos Samuel och vi ett så åkte vi in till Lund och gick till spel för han skulle fixa en sak
Vi stannade där och så säger min mamma till mig att jag har möte halv tre och klockan är fem över halv tre
Jag springer som fan och kommer på att det var möte i dag
Jag går till ställe nummer 1 och det är inte där
Jag går till ställe nummer 2 och det är inte där heller
Men sen får jag rätt på var det är och mötet går bra

Hade dock velat vara lite mer förberädd men sånt får man räkna med när jag glömmer
Sedan blev det hem, tv och laga mat

Nu har jag sett på Top Model och sitter här
Önskar bara jag kunde åka till Samuel och vara med honom, men det går inte :(

Men ha det så bra, fick ut lite iaf
Kram och god natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback