Torsdag 24 Februari 2011!

2011-02-24 @ 21:28:07
I dag har det inte hänt jättemycket
Jag var och gjorde ett lungfuktionstest och det gick helt okej :)
Sedan såg jag lite på tv innan jag laddade på mitt busskort och åkte till Malmö
Där mötte jag Raso och en som heter Julia och pratade med dom inne på Shock
Jag frågade om praktik där men det gick inte och få något där, tyvärr.
Men jag frågade iaf ^^ Det är jag mycket stolt över iaf ^^

Efter det blev det två chesseburgare och åkte hem
En massa tv och barnhämtande blev det och sedan mat och ännu mer tv
Har sovit dåligt dom senaste dagarna :(

Syrran kom iaf lite i morse och jag sade inget till mamma då jag ville det skulle bli en överraskning
Och det blev det, mamma blev glad när hon såg att det var Pernilla och inte Linda som ringde på dörren halv nio :D

Jag har inte så mycket och säga nu
Ser på lyxfällan och skall ta en dusch sen och bara ta det lungt, mår inte psykiskt bra just nu :(

Men vill inte dra ner mina vänner vilket jag för ibland
Och då säger jag inget vilket gör att jag blir mer arg för jag har det inom mig
Jälva dilema :(

Kram på er och ha en dra torsdagskväll <3
Snart helg ^^ Wiie :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback