Torsdag 11 Augusti 2011!

2011-08-11 @ 22:52:00
Det har varit en jobbig dag i dag! På all sätt och vis, men jag öerlever
Fick börja tidigare på jobb för det var ett rent kaos

Från halv tolv till fem delade jag ut det mesta och till och med då hade folk tagit mer och delat ut, sjukkt!
Tog mina sista två gator och sedan fick jag äntligen åka hem
Blev dock ett stopp på Hemköp och besökte Samuel på hans jobb

Var mycket som gick fel på jobbet i dag
Allt tog tid, jag trillade med min cykel och det regnade
Sedan fick en maginsluensa och en trillade och fick åka ambulans till sjukhuset
Mycket händer på posten!

Nu är jag hemma och har ätit och ser på Family Guy
Skönt och få träffa Samuel lite och få pussar så man blir lite lugn iaf

Halv tio på jobbet i morgon och så Aleris!
Skall nog gå bra

Ses <3

Jobbig men fin väg :)

Så kan det gå :O

Lycka till och se den när man kommer cyklande i 190 :O

Borgen! :P

DOm trillade ur reklamen hela jävla tiden :O

Så kan det gå när fiolk har fittiga brevinkasst!

Återställare efter denna jobbiga dag! :O

© Jessica Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback