Tisdag 9 Augusti 2010!

2011-08-09 @ 22:51:42
Hej bloggen!

Tänkte göra ett snabbt inlägg innan jag fortsätter och se på mitt program och tänker

Dagen har varit intressan, har inte ätie eller dukigt som jag skall pga en privat sak som jag inte vill skriva här
Men Håkan var snäll och gav mig en av hans mackor, drack en cola och på Samuel jobb fick jag en korv av honom <3

Men fick ett nytt distrikt och dela ut på och det gick bra till jag blev förvirrad och kroppen började ge med av vätskevrist då jag glömde vattenflaskan på kontoret

När jag kom hem åt jag mer och fick i mig lite godis iaf så nu är det bättre
Är sjuukt trött så blir nog inte uppe länge till, skall jobba 11 i morgon så bäst och sova ut kanske för en gång skull :/

Ha det gött allihopa <3

Små brevlådor -.-

Små brevlådor -.-

Me In The Rain

STOR brevlåda :O

Besöka Samuels jobb :)

© Jessica Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback