Tisdag 16 Augusti 2011!

2011-08-16 @ 20:21:31
Hej bloggen!

I dag har det varit en intressan dag!
Värsta klyddet med att komma till jobbet och kom 30 min för sent
Fick låna mammas busskort och åka till stan och ladda kortet på regionsbussen
Vilket inte funkade pga att systemet inte var uppdaterat eller något :/
Men iaf när jag kom till Värnhem så laddade jag på det och fick 42 kr rabatt pga att jag visade upp min biljett :D

Allt löste sig tillslut och jag kom till jobbet
Bara och börja kamma och packa ner!
Tog igen den halvtimmen och var ute vid halv tolv
Företagen och villorna gick snabbare än vanligt och lägenheterna ungefär som normalt!
Älskar dagar utan reklam/Metro/Lokantidning och lite post!
Väl tillbaka kammade jag lite ICA Buffé tidnigar så jag slipper göra det i morgon :)

Åkte och hälsade på Samuel på Playoteket på Djäknegatan som skulle hålla i Juniorkvällen
Nu är jag hemma och håller på och laga mat!

MAT OCH FAMILY GUY HERE I COME :D

Fixat! Nu kan jag åka till jobb, Samuels jobb och hälsa på
& Malmöfestivalen hur mycket jag vill i 30 dagar

Fördigpackat för att dra ut till alla företag

Frukost, mumms ^^

Akta dig för farbror blå :O

Lite tidigt va? :O

Sånt här väder är det bästa och dela ut i :D

Omgång nummer 1 till villorna

Omgång nummer 2 till villorna

Posten till lägenheterna

Varfls skall ALLA vara med i ICA -.-'
© Jessica Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback