ONSDAG 17 AUGUSTI 2011! - HELVETES DAGEN!

2011-08-19 @ 11:44:03
I dag var den värsra dagen på jobb i hela mitt liv!
12 timmar jobb efter fem timmar sömn och ingen mat eller dryck på 10-18 timmar :O

Men så är det när ICA, COOP, LINDES, och TRE ... TRE Jultidningar skall ha ut sitt på SAMMA JÄVLA DAG!
:@  :@  :@  :@  :@  :@  :@  :@  :@  :@  :@  :@  :@  :@  :@

Men det gick och det blev ändå 11 ½ timmars jobb :D MONEY <3
Kom sent till spel pga det, alla utom tre hade åkt hem :P
Käkade med Samuelpå BK efter jag besökt hans jobb och vi åkte till Lund
Spelade lite WOW kortspel med Viktor och Samuel för att Viktor behövde testa en lek
Jag sov mellan mina turer haha XD

Som tur är sov Samuel över så man fick gött sällskap på natten
Här komer en bildbomb på dagen!

Vad då överfull? :O

Detta var den LILLA, jag skojar inte, LILLA delen av all extra post :O

Min del :O

Kammat och klart på 35an iaf :O

8-10 gator :O

Vädret gillar vi inte :O

Tuta och köra :P

Till ett hushåll! ETT HUSHÅLL! :O

Suck! -.-' Jag vill inte :(

Den nya tränden är ju att uggla, här har ni mitt bidrag haha XD

Trött och irriterad Jessica på väg "hem" från jobbet :O
© Jessica Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback