MÅNDAG 29 AUGUSTI 2011!

2011-08-29 @ 21:11:54
I dag vaknade jag av att det ringde
Jag tittade med en ångestfylld suck att jobbet ringde!
Men jag svarade och blev pigg
Tog mig till jobbet och jobbade från ca 9 till 18!
Lite klydd att komma till jobbet på morgonen då jag glömde busskortet och fick gå tillbaka
Efter jobbet åkte jag och hälsade på Samuel innan jag åkte hem och åt
Nu sitter jag här stirrandes framför Family Guy och är trött
Borde kanske knyta mig snart då jag skall upp fem för att jobba?

God natt säger jag redan nu! :)

I väg och dela ut post och reklam!

Ogilla -.-'

Grattis på 4-årsdagen vem du nu än är :P

Höll på och köra över stackarn :(

Men kolla, Barbapapa :O

Detta vädret gillar vi :)

Vackra blommor :)
© Jessica Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback