Hemma igen :D

2011-08-08 @ 23:52:18
Nu sitter jag här och mer eller mindre glor!
Är helt slutkörd efter dagens jobb!

Blev akut inringd och har världens roligaste historia till det som jag skall berätta sen
Det var kaos på jobbet men allt löste sig och jag och David som jobbar i Stokholm på posten smsade och bytte erfatenheter och dyligt :P

Sedan så hade jag tur med värdet med! Sol hela dagen och när jag slutade började det regna! Tuuuur :D
Hälsade på Samuel lite innan jag åkte hem och lagade mat för att saen byta om och spela Badminton med Kami och gå ut och gå lite och prata

Skall väl se till och få tvätten ur världen men orkar inte nu, gör det i morgon innan jag sticker till jobbet :P
Kram på er alla :)

Men shit :O

HAHA XD

Bara och köra på :)

Suck! -.-'

Helvetesvåningen? :P

© Jessica Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback